Demontáž vstřiků, vytahování vstřiků a žhavičů

Demontáž vstřikovačů a žhavičů všech typů a značek bez zásahu do motoru.

Speciální odvrtávání - NOx snímačů, Kotevních šroubů a jiných utržených či poškozených šroubů.

Opravy a vložkování závitů
Demontáž vstřiků, vytahování vstřiků a žhavičů

Demontáž vstřiků, vytahování vstřiků a žhavičů

Naše společnost sídlící v Jihlavě, nabízí službu vytažení žhavičů a vstřikovačů, na celém území České republiky.

Mnohaletá zkušenost a kvalitní přípravky k demontáži žhavičů a vstřikovačů vám dává 100% záruku úspěchu demontáže a kvalitně odvedené práce.

Tyto zkušenosti nám dávají výhodu oproti konkurenci v demontáži těchto zakarbonovaných, zarezlých, zatuhlých nebo zalomených žhavících svíček a vstřikovacích trysek.

Kromě toho nabízíme také speciální odvrtávání - NOx snímačů, kotevních šroubů a jiných utržených či poškozených šroubů. Tato služba je nezbytná pro efektivní opravy, kdy standardní metody selhávají. 

Další důležitou službou, kterou poskytujeme, je oprava a vložkování závitů. Toto řešení je ideální pro situace, kdy jsou závity poškozené nebo opotřebované, a je nutné obnovit jejich funkčnost bez nutnosti výměny celého komponentu.

Naše služby jsou určeny pro široké spektrum zákazníků, od individuálních majitelů vozidel až po velké servisní dílny. Slibujeme rychlou a efektivní práci s využitím nejmodernějších technik a nástrojů, které zaručují vysokou kvalitu a dlouhou životnost opravených částí.
Kvalifikovaný tým
Pracujeme pouze s kvalitním mechanickým a hydraulickým nářadím
Bez zásahu do motoru
Demontujeme vstřikovače všech typů a značek 
Maximální spolehlivost
Vytažení vstřikovače naší firmou, bez poškození, je až 95%
Velké úspory
Díky naší spolehlivé a kvalitní práci můžete ušetřit nemalé finanční prostředky

Máte zájem o naše služby?

Pro rychlou komunikaci preferujeme telefonický kontakt!
Telefon: Radek Krejčí - +420 725 444 111
Opravy Common Rail vstřikovačů: Klíč k dlouhověkosti vašeho dieselu

Opravy Common Rail vstřikovačů: Klíč k dlouhověkosti vašeho dieselu

Když se v roce 1997 objevil vstřikovací systém common rail, oznámil novou éru ve výkonnosti a efektivitě dieselových motorů. Avšak s postupem času vyvstaly výzvy spojené s opravami těchto systémů. Provozovatelé vozidel často čelí dilematu: opravit, nebo vyměnit? Přestože první vozy s common rail systémy od Bosche slibovaly dlouhou životnost, realita ukázala, že kvalita paliva, výrobní zkušenosti a celková životnost auta hrají klíčovou roli v udržitelnosti těchto systémů.

Výzvy oprav Common Rail

Hlavními faktory ovlivňujícími životnost common rail vstřikovačů jsou kvalita nafty, výrobní zkušenosti a celková ujetá vzdálenost vozidla. Některé systémy vykazují opotřebení již po 120 000 km, zatímco jiné překonávají hranici 250 000 km, což je obvykle považováno za standardní životnost automobilu. Pro většinu uživatelů představuje oprava nebo výměna vstřikovačů nezbytný krok pro udržení funkčnosti a výkonnosti vozidla.

Bosch: Přístup k opravám

Bosch, lídr na trhu s common rail systémy, původně nabízel pouze program Exchange pro výměnu opotřebených dílů za repasované. S cenou okolo 6500 Kč za vstřikovač se jednalo o finančně výhodnější alternativu. V reakci na tržní tlak a požadavky zákazníků však Bosch změnil svou strategii a nyní nabízí opravy svých vstřikovačů za cenu přibližně 3500 Kč bez DPH za kus.

Continental VDO: Rozšiřující se možnosti oprav

VDO Continental, známý také jako Siemens, poskytuje opravitelné vysokotlaké čerpadla s cenou opravy mezi 8000 až 12000 Kč. I když jejich vstřikovače byly od počátku ovládány piezoelektricky, prokázaly se jako odolné a spolehlivé, zejména u motorů 1.4 HDI.

Delphi: Kompletní řešení oprav

Delphi, s jeho inovativními a kompaktními vstřikovači, byl prvním výrobcem, který vyvinul kompletní opravárenskou technologii pro své vstřikovací systémy. Cena opravy vstřikovače od Delphi je přibližně 4700 Kč, což dělá z této značky atraktivní možnost pro kompletní opravy.

Denso: Japonská přesnost s pozdními opravami

Denso, ač známý pro svoji odolnost a spolehlivost, narazil na výzvy s vstřikovači, zejména u modelů po roce 2009. I přesto jsou dnes k dispozici možnosti pro jejich opravy, i když často za vyšší cenu.

Jak rozpoznat potřebu opravy?

Opotřebení common rail vstřikovačů se projevuje třemi způsoby: pomalejší reakce vstřikovačů, špatné rozprašování paliva a nadměrný přepad paliva. Tyto problémy se mohou projevit hlučností motoru, kolísáním volnoběhu, nepravidelným tahem, zvýšenou spotřebou, vysokou kouřivostí a dokonce propálením pístů.

Opravy common rail vstřikovačů jsou klíčové pro udržení efektivity a výkonnosti dieselových motorů. S rozmanitými možnostmi od předních výrobců jako Bosch, Continental VDO, Delphi a Denso, mají majitelé vozidel možnost vybrat si optimální řešení pro svá vozidla, aby zajistili jejich dlouhodobý provoz a spolehlivost.

Vyhledávání